LIKE my PILLO Covers page!

Oh WOW, check this out!!!

Tips of the day~

Hari ni bangun pagi rasa sakit2, macam susah sangat nak buka mata. Apatah lagi hari ni kelas pukul 8 pagi. Hujan pulak tu. Memang hari2 pon susah, tapi kali ni lain. Hari ni mata berketumbuhan berketumbit >_<.. Dah masuk 3 hari sebenarnya, tapi pagi ni macam dah start bengkak sikit. Habis la pergi kelas dengan mata sebelah sepet. Tapi sebenarnya tak obivous sangat pon sebab mata sebelah lagi takde la besar mana ;p. Apa2 pon nasib baik esok dah takde kelas dah. Dapat la merehat2 kan mata kat bilik. Bukan tidur ye~

Pagi tadi sebelum pergi kelas sempat tuam mata. Kurang sikit la bengkak. Boleh la try nanti. Tapi zaman sekarang tuam cara moden, hanya perlukan seterika dan selimut. Macam ni, panaskan selimut dengan seterika, kemudia tuam kan selimut panas tadi atas mata. Pastikan buat ni selepas bersiap2 nak pergi kelas, nanti tertido sempat lagi ;)

Mata berketumbit pon kena pergi kelas taw. Contohilah saya~

Yours Truly,
-ezreen-

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This blog is managed solely by the owner Ezreen Farina. Photos are not to be used without giving credit unless stated that it does not belong to blog owner. Materials in this blog must be credited if re-produced in any kind of way. A piece of mind is always appreciated, unless deemed to be provocative, the blog owner shall take action by ignoring or rejecting the comment.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP