Duapuluhtiga tahun

Assalamualaikum.

Semalam saya sudah berumur duapuluhtiga tahun. Terharu dengan semua wish2 yang diucapkan di fb dan sms. Rasanya tahun ini lebih banyak dari tahun lepas. Terima kasih ;)

I'm glad walaupon sedikit sedih. Kadang kala kita expect rakan yang rapat akan wish, yang akan ingat semua, but sometimes the one that we do not expect itu lah yang lebih menghargai. At this point, baru lah kita tahu hati budi sebenar manusia. When you want something baru hendak berbaik-baik. But its okay, itu kamu. Diri kamu, hak kamu, hidup kamu. Live your life dengan cara kamu. Saya dah serik ambil peduli dan ambil hati lagi. Tahun 2011 ini saya ingin lupa kamu, perbuatan kamu, segalanya yang buruk tentang kamu ;)

Saya tinggalkan 2010 dengan pelbagai persoalan baru...

Persoalan 1
Adakah saya akan bekerja di tempat baru

Persoalan 2
Adakah saya akan bertemu dengan orang-orang baru yang menyakitkan hati

Persoalan 3
Adakah saya akan kehilangan orang tersayang lagi


Persoalan 4
Adakah saya akan sambung belajar di peringkat Phd dan dapat Dr


Persoalan 5
Adakah saya akan ke luar negera lagi seperti selalu


Persoalan 6
Adakah saya akan bertunang atau berkahwin tahun ini

Persoalan 7
Adakah saya perlu beli kereta baru

Persoalan 8
Adakah saya akan terus berusaha untuk jadi yang lebih baik daripada hari ini


Persoalan 9
Adakah saya akan sempat habis kan tahun 2011 nanti


Persoalan 10
Adakah saya akan menulis blog lagi walaupon arwah ayah tidak akan membaca lagi

Tigapuluhsatu disember duaribusepuluh, saya duapuluhtiga tahun. Tahun ini tidak sambut birthday party mahupun new year. Di rumah cousin selepas tahlil. Moga tahun baru ini lebih bermakna ;)


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This blog is managed solely by the owner Ezreen Farina. Photos are not to be used without giving credit unless stated that it does not belong to blog owner. Materials in this blog must be credited if re-produced in any kind of way. A piece of mind is always appreciated, unless deemed to be provocative, the blog owner shall take action by ignoring or rejecting the comment.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP