Membazir tu kawan syaitan..


Hai, tengah online dalam bas ni, tolong jangan percaya. Orang jakun seperti saya mana mungkin online dalam bas. Isk2. Paling canggih pon dengar lagu *bukan radio Sinar dalam bas tu* lepas tu tidur. Sebenarnya ada kat rumah lagi ni, tiket bas pukul 9.15am tapi sekarang dah 10.30am. Iye, tiket bas diburn begitu sahaja disebabkan saya sakit. Sakit mengada-ngada tak nak balik. Membazir! Apa entah nak jadi. Eh tapi saya tak nak jadi kawan syaitan membazir2 ni :S

Nasib baik naik bas je, kalau naik flight nak mengada-ngada tak nak balik macam ni memang kena marah la nampaknya. InsyaAllah akan balik UTM Isnin depan jika tak datang lagi penyakit mengada-ngada macam ni. Oh ya, esok mungkin akan ke Port Dickson sampai hari Ahad tapi jangan salah faham pula bukan tak nak balik sebab nak pergi melancong. Dah selalu sangat pergi PD, semua jalan2 kat situ saya dah ingat. Ok mungkin bukan semua.

***************************

Nampak tak gambar kat atas tu? Ok tu sebenarnya bukan handphone saya. Handphone saya murah2an saja, rasa tak perlu tukar selagi ia masih bernyawa. Kalau nak tukar pon tunggu officially kerja, sekarang still nak mengaku diri ini student. Bertambah2 list things to buy lepas kerja *_*

Daddy: Farin, ada lagu2 oldies tak? Masukkan dalam handset tu. Dalam tu dah ada lagu, tapi tak sedap la.

Saya: Mana ada lagu oldies -_-"

Daddy: Masukkan je la lagu apa2.

............... Kan atas tadi dah cakap saya jakun, entah berapa minit cari button main menu kat handset tu. Dah nampak dah satu button tu, tapi takut nanti salah tekan rosak pula. Last2 nasib baik jumpa, senang je rupanya~ 

**Topik untuk next next post: Things to buy bila dah kerja**

Lots of love,
-ezreen-

muimui –   – (May 13, 2010 at 11:57 AM)  

erm...mne ade mengade gitu...drpd balik pstu moody2 lg bahaye :-S
ahah~ nape xnk ngaku ade lagu oldies tuuuu? :>

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This blog is managed solely by the owner Ezreen Farina. Photos are not to be used without giving credit unless stated that it does not belong to blog owner. Materials in this blog must be credited if re-produced in any kind of way. A piece of mind is always appreciated, unless deemed to be provocative, the blog owner shall take action by ignoring or rejecting the comment.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP