Semoga selamat pergi,

................ dan selamat kembali.

Assalamualaikum.


...... seorang diri lagi..... One Day More by *painful-cake on deviantART

Hari ni, tengah malam nanti mak dan daddy akan berangkat menunaikan ibadah haji. Hope everything goes well ^_^. Sama-sama doakan sekali okay. Saya tak dapat nak hantar parents ke KLIA sebab esok ada kelas. Yup, dah final week pon still ada kelas, assignment yang banyak dan silibus tak habis lagi. So tak boleh nak ponteng-ponteng. Naya je dah final semester tiba-tiba kena extend kan.

Ini bermaksud saya akan ditinggalkan berseorangan selama sebulan lebih T_T

Macam tak pernah kena tinggalkan je kan. Actually dah biasa, sebab saya kan independant. Teeheehee.

Sebenarnya ni bukannya first time parents pergi haji. Dulu masa sekolah rendah pernah pergi juga. See? Sekolah rendah lagi saya dah ditinggalkan. Mana tak independant. Kan kan? Okay, sebenarnya tak sure masa tu parents pergi haji ke pergi convo abang kat UK. Either one la. Abang pon convo masa saya sekolah rendah. Jauh kan beza? Tengok-tengok darjah 6 ke form 1 saya dah ada anak buah. Masa tu orang cakap-cakap saya jeles ada baby baru, sebenarnya kan....... mana ada jeles. Memang la saya tak berani pegang-pegang baby masa tu sebab nanti apa-apa jadi saya kena marah. Mana ada jeles okay! Tak tak! 

Berbalik pada cerita asal, masa tu nenek dari Johor datang jaga dan driver ayah yang hantar saya dan kakak pergi sekolah. Masa tu dua-dua sekolah rendah lagi, tapi kakak sesi pagi sekolah kebangsaan dan saya sesi pagi sekolah agama. Sesi petang terbalik la pulak. One day, pagi-pagi lagi dah bersiap nak pergi sekolah dan tunggu driver ayah datang hantar. Tunggu punya tunggu dan tunggu lagi, tapi macam tak muncul. Sah mesti tak bangun tidur ni -_-"

Last-last sampai la jugak, tapi masa sampai depan sekolah dah pukul 7.35 pagi. Sekolah agama masuk 7.30 pagi, tapi sekolah kebangsaan 7.45 pagi. Masa tu mesti lah hantar saya dulu la kan sebab saya masuk awal. Disebabkan dah lewat 5 minit saya macam dah nak menangis. Hahaha. Pelajar cemerlang mana pernah datang lambat kan. Nak-nak pengawas dah tunggu depan gate tu. Sekolah agama ni strict siket, datang lambat kena cuci toilet. Sekolah kebangsaan kutip sampah je. Sekolah menengah kena rampas kasut sampai waktu rehat. Last-last driver ayah hantar saya sampai masuk kelas. Mengada tak mengadakan, daripada kena cuci toilet ;p 

Okay tipu, saya memang tak independant.

Hari ni nak update panjang sikit sebab test dah habis~ 

Tapi sambung kat post lagi satu la.
Okay?
^_^

Yours Truly,

muimui –   – (October 27, 2010 at 8:39 AM)  

sy kn ade~ xde la awk keseorgn...heeheehee

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This blog is managed solely by the owner Ezreen Farina. Photos are not to be used without giving credit unless stated that it does not belong to blog owner. Materials in this blog must be credited if re-produced in any kind of way. A piece of mind is always appreciated, unless deemed to be provocative, the blog owner shall take action by ignoring or rejecting the comment.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP