Aku hanya mahu itu

 Malam ini aku sakit lagi
Sakit hati lagi dan lagi entah keberapa kali
Aku tak mengharap untuk sesiapa pun mengerti
Biarlah ia hanya menjadi rahsia diri

Aku hanya anak bongsu
Punya ayah dan ibu
Punya impian dan cita yang satu
Untuk menggapai bahagia itu

Selagi ada ayah dan ibu
Yakinlah selagi itu ada aku
Hilang mereka dari hidupku
Belum pasti ada aku

Satu harapan ku buat ayah dan ibu
Doakan bahagia itu selamanya buat aku
Moga doa suci mu di Tanah Haram itu
Ada secebis berkat buat aku

Kerna aku hanya punya itu
Ayah, ibu dan Tuhan yang satu


31 Oktober 2010, 1.03am

muimui –   – (October 31, 2010 at 4:56 PM)  

Malam itu kulukai lg hatimu,
Entah keberapa kali hilang pertimbangan hatiku,
Namun stiap kali itu ku menyesali prbuatanku,
Jutaan maaf ku pinta darimu,
Dengan doa hatimu masih trbuka utk ku,
Agar masih diberi izin cuba membahagiakn hidupmu.

muimui –   – (November 2, 2010 at 2:42 PM)  

ade org tu lg puitis~ smpai sedey sgt bc... :'(

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This blog is managed solely by the owner Ezreen Farina. Photos are not to be used without giving credit unless stated that it does not belong to blog owner. Materials in this blog must be credited if re-produced in any kind of way. A piece of mind is always appreciated, unless deemed to be provocative, the blog owner shall take action by ignoring or rejecting the comment.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP