Suatu hari di aidilfitri..

Hai!

Hai!

Hai!

Di sini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua muslimin dan muslimat di seluruh dunia. Maafkan segala salah silap yang zahir mahupun yang batin, dan semoga amalan kita di sepanjang bulan Ramadhan yang lalu diterima oleh Nya.

Okay, cukup dedication raya 2010. Jom kita tengok gambar di pagi raya pulak.


PHOTOSHOOT DI PAGI RAYA 2010
Model: Anak-anak sedara ku
Venue: Rumah ku syurga ku

Hai!! Nama saya Siti Nuralia Zahra. Just call me Alia Zahra. Tak perlu la Siti2 tu. Tak glemer lah you~ Saya baru nak masuk 2 tahun taw. Cute tak saya, fotogenik kan? Tapi saya ni kememeh siket, sensitif. Macam maksu saya ;p

Oh hai lagi!! Haa yang baju pinky2 tu cousin saya. Nama dia Syazreen Nur Adreena. Just call her Adreena. Kami sebaya~ Tapi Adreena dah masuk 2 tahun dah. Dia ni suka buli saya, taw la muka saya innocent gitu. Yang belakang tu bukan mama saya taw, tu kakak saya nama dia Siti Nuralisya. Panggil Alisya je taw, tak glemer you panggil kitorang ni Siti.

Tengok!! Kami dibuli lagi la you!! Sampai hati~ Tsk tsk. Tak adil, mentang2 la kitorang ni kecik. I tak ske taw you, tapi takpe lah. Dia kakak saya, saya redha je la. Nampak tak muka redha saya. I know, I know~ Saya memang cute lagi innocent.

Tadaaa, ni gambar feveret saya. Picture of the day! Penat maksu kejar2 nak ambil gambar muka kitorang dua depan2. Tapi ni je yang dapat. I like la~ Macam anak jepom :D

Eh!

Eh!

Alamak!

Keshian maksu takde gambar la. Banyak gambar I jew T_T

Yours Truly,



Muimui –   – (September 10, 2010 at 9:45 PM)  

Chumelnye..tp mne gmbar maksu ngan tudung ariani tuuu~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This blog is managed solely by the owner Ezreen Farina. Photos are not to be used without giving credit unless stated that it does not belong to blog owner. Materials in this blog must be credited if re-produced in any kind of way. A piece of mind is always appreciated, unless deemed to be provocative, the blog owner shall take action by ignoring or rejecting the comment.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP