oh berdebar-debar! menanti saat itu..

Assalamualaikum.

10.2.2011 - berdebar2. Ya Allah, semoga dipermudahkan segala urusan.

Bila buat status macam ni dekat facebook ada pula orang komen tunang ek? Hahaha. Rasa-rasa tu macam kurang sikit mendebarkan. Tapi yang ini lebih mendebarkan!

!!!!!

!!!!!

!!!!!


Walaupon ada masa seminggu untuk preparation tapi sudah risau. Macam mana kalau tak dapat? Macam mana kalau dapat? Macam mana macam mana? Ada sesiapa nak tolong jawab?

Masa interview post tutor dulu kurang sikit terasa debarannya sebab dah ada offer lain di depan mata. Tapi sekarang kalau tak dapat, terpaksa memulakan misi mencari kerja kembali. Oh saya enggak maw! But whatever the outcome is, saya tahu saya kena terima dan redha. Mungkin memang bukan ditakdirkan untuk saya. Mungkin ada yang lebih baik daripada itu. Percaturan Allah itu Maha Adil. Manusia berusaha tetapi Allah yang menentukan.

Dan saya percaya dalam hidup ini segala yang terjadi ada hikmahnya. Since december 2010, I started to see things differently. Hidup ini hanya sementara, sekejap sahaja and we never know mungkin hari ini kita sehat, boleh berkata-kata, boleh bergembira tapi esok? Mungkin dah ditakdirkan pergi buat selama-lamanya. Jadi setiap hari lakukan lah yang terbaik seolah-olah ia yang terakhir. Setiap kali sebelum tidur, pasti terfikir adakah hari esok masih ada? Tertanya-tanya bukan? Sungguh kemas rahsia Tuhan.


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This blog is managed solely by the owner Ezreen Farina. Photos are not to be used without giving credit unless stated that it does not belong to blog owner. Materials in this blog must be credited if re-produced in any kind of way. A piece of mind is always appreciated, unless deemed to be provocative, the blog owner shall take action by ignoring or rejecting the comment.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP