Saya, awak dan die, jalan2 :)

Salam.

This weekend sgt2 busy and memenatkan. Nak taw kenapa? Sebab saya pindah bilik 3 kali dalam masa 2 hari. Wooohooo. Bole cipta rekod ni. At first, since jadi p.felo ni dapat la duduk bilik single. Mule2 dapat kunci tu rasa  semangat je angkat2 barang. Kalah Cik Nana. Then, bila dah angkat2 barang dalam half mula la rase tak nak pindah. Sebab dah biase hidup berumate, dok sorg2 nanti saya senang sedey. Lepas fikir2, kemas la barang balik bawak kat bilik lame. Penat je semangat pindah2 ni kan, last2 tak jadi pindah. Ish saya memang tak tetap pendirian -_-"

Esoknya suddenly pengetua mesej, tanye dah dapat bilik single belum, nanti die nak uruskan. Tibe2 rasa bersalah lg, mula lah tukar fikiran lg~ Last2 saya pindah buat kali ketiga. Memang kurus la macam ni. Muktamad dah ni, takmo pindah2 dah, penat okay! So kesimpulannya sekarang, nak cakap saya sedang online di bilik baru! Hehe. Okla, mula2 mmg rase keberatan, lama2 rase okay je. <-- Btol kata2 Cik Wiwit ni.

Itu semua cerita hari Khamis dan Jumaat. Sekarang kita masuk episod baru. Cerita hari Sabtu :)


**************************

Semalam sebenarnya dah plan dah lunch nak makan megi je. Ada ke patut kan? Sebab hari Sabtu just satu kedai je bukak kat cafe ni. Tak best dan kena beratur panjang2 hanya untuk sepinggan nasi. Korang sanggup? Saya tak sanggup. Lagi sedap makan megi :D

Dekat2 tengah hari tu Cik Wiwit mesej kate Cik Elya ajak pegi Jusco. Hasrat makan megi terpakse dilupakan. Postpone hari laen eh. So tgh ari tu pon kluar la. Cik Nana tak dapat join sebab jumpe Cik Syasyi. (Cik2 dalam post kali ni semua ex classmate saya tyme degree ok). On the way ke Jusco, still dalam UTM lg ni. Mula la perbualan sebegini:

Cik Wiwit: Asal ko belok sini??
Cik Elya: Sebab sini lagi dekat.
Cik Ezreen: ............. (duduk kat belakang sambil menikmati pemandangan UTM)
Cik Wiwit: Ko nak g Jusco mane ni??
Cik Elya: Jusco Bukit Indah la.
Cik Wiwit n Cik Ezreen: HAAAAAAAA???!!!

Terpakasa berlapar sepanjang perjalanan. Ingat pegi Jusco Tmn U je. Nasib baek dah pakai baju lawa2 :P

Lame jugak la keluar semalam, lenguh2 kaki ni. Lepas g Jusco pegi beli pisang goreng, kropok lekor, cucur dan nasi ayam penyet untuk makan malam. Then teman Cik Elya ni pegi bengkel kereta tukar minyak hitam sume. (Tukar ok! Sape ntah hari tu cakap minyak hitam tambah je :P)

Tengah2 tunggu kereta siap dapat call dari p.felo ajak pegi night cruise, sempena sambut atlit SUKAM K9. Waaaahhh naek kapal kat danga bay tuuuu. Tapi tak bole pegi, rase macam tak sempat. Lagi pon dah beli dinner :(

Malam tu makan mknn yang dah beli tadi. Pedas gle nasi ayam penyet ni kali ni. Slalunye tak la pedas sgt. Lepas makan tu Cik Elya dan Cik Nana nak keluar lagi pegi U Mall. Saya tak larat, saya skip. Lenguh2 dah badan ni. Bilik pon tak habis kemas lagi. Next week nak test ok, lagi satu chapter tak bace lagi ni. Nasib baek sedar diri.

*Hari ni saya rajin. Duduk kat bilik je study.*

Lots of love,
-ezreen-

muimui –   – (February 1, 2010 at 6:02 PM)  

waaaa~ kali ni punye post agak pnjng~ rajemnyeee... cik muimui x trbwat lg blognye... :(

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This blog is managed solely by the owner Ezreen Farina. Photos are not to be used without giving credit unless stated that it does not belong to blog owner. Materials in this blog must be credited if re-produced in any kind of way. A piece of mind is always appreciated, unless deemed to be provocative, the blog owner shall take action by ignoring or rejecting the comment.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP